Kétfarkús memóriajáték

memorycover

Több ezer programozó, grafikus, 3D modellező, animátor és három takarítő segítségével elkészült a játék, ami kétségtelenül az Év Játéka: A Kétfarkú Memóriajáték. A játékot úgy kell játszani, ahogy szeretnéd.

Remekül el lehet vele ütni az időt, amikor felsővezeték-szakadás van, vagy nagyon lassú a lovad, vagy amikor már megint órákat késik az a fránya tengeralattjáró.

Ellenben tilos vele játszani játszótéren, autómosóban és gumiégetők 3 kilométeres körzetében.

A gémet innen tudod letölteni PC-re. A játék nem vírusos, csak a bankkártyád adatait küldi el nekünk, de hát ezt ugye minden szoftver meg szokta tenni.

Elmútkéthét 3.

kover

Összeomlott a MÁV attól, hogy elkezdtük befejezni a hiányzó bicikliút szakaszt Rákosrendezőnél. Jó hír viszont, hogy kitakarították a WC-t az állomáson, de aztán gyorsan kulcsra zárták. Mai napig őrzik a szakaszt, hogy ne tudjuk befejezni az építkezést. Állítólag decemberig ez így is lesz, ennek becsült költsége ötszöröse a bickliút építésének. Folyt köv.

Felcsúton 11 százalékos eredménnyel az Igazi Mészáros László nyerte a választást.

38752154_10156623371153293_3570372404397998080_n

A kampány szerintem jól sikerült. Készült nagyon szép és nem hamis kampánydal. Éveken át meg nem unható számítógépes játék. Találkozhattunk rendőrökkel, mikor kátyúztunk. És akkor is, amikor buszmegállót építettünk. Utóbbit le kell bontanunk, úgyhogy elvisszük valahova máshova, ahol örülnek neki. Laci kalandjairól szuper videósorozat készült.

És hát nem csak a buszmegállót kell elvinnünk Felcsútról, hanem a betömött kátyút is. Megkezdődtek az egyeztetések.

39700508_10156653600058293_5536249506384838656_n
39606968_10156653695643293_489514529579859968_n

A felújított Szikra vasútállomáson megkért a MÁV, hogy fessük át az ebet kékre.

39744762_10156653742868293_3383674526842748928_n

Fehérvár pedig furcsán újítja fel a járdákat.

39603355_10156652408958293_5257045351898021888_n

Ellenben Ürömön nem jöttek a rendőrök az ottani buszmegálló építésekor, így lassan is haladtunk.

Szombathelyen pedig kijavítottuk az új stadion feliratát.

38923456_10156630869608293_3495464910580613120_n

Azóta kiderült, hogy évi 66 millió forint állami támogatást fogunk kapni, ennek nagy részét ugyanúgy pályázati úton fogjuk elkölteni, ahogy tettük ezt a kampánypénzünkkel is.

Most vasárnap indul az MKKP kertmozi. Mindenféle diktátoros filmeket nézhettek majd a Képviselői Irodaháznál. Persze ingyen.

Aki aktívabban passzívkodna a Kutyapártnál, az jöjjön el a következő nyilvános klubunkra!

Aki pedig fürdőzne az elnökséggel, az jöjjön a siófoki klubunkra.

Keresünk szervezőket a pártba apróbb projektek koordinálására. Pl: városfelújítós dolgok, street art akciók, hamarosan induló ingyenes tanfolyamok, és egyéb és mindenféle mkkp-s események. Akinek vannak ilyesmi ambíciói, az írjon a [email protected] és küldjön telefonszámot is légyszi!

Rákosrendezői bicikliút I. rész

bg

A történet évekkel ezelőtt kezdődött, amikor felépült egy városrészeket összekötő bicikliút, kivéve egy 100 méteres szakaszt, ami Rákosrendező vasútállomást keresztezi.

A MÁV szerint “az átjáró a vonatközlekedés sűrűsége miatt alkalmatlan helyszín egy kerékpárút szintbeli átvezetésére és ezáltal a kerékpáros forgalom eddigieknél intenzívebb ráeresztésére”.

Persze így is arra mennek a bringások, de a két bicajosút közötti részen maradtak a kátyúk, az ezer éves megsüllyedt macskakő, a betondarabkák és a sínek.

Pár éve ezt írták a civileknek: “A jelzett útátjáró aszfaltburkolatának állapota elsősorban a közúti gépjármű forgalom számára biztosítja a közlekedési lehetőséget. Az úttest Teleki Blanka úti szakaszán és azzal párhuzamosan kijelölt kerékpárút nincs.” És 2220-ig nem is szerepel a beruházási tervben.

Valószínű tehát, hogy a MÁV nem hisz a bicikliút létezésében, illetve annak hiányától az utasforgalom növekedését reméli. Ez lehet az oka annak, hogy nem nyúlnak a balesetveszélyes úthoz és minden megkeresés, tiltakozás visszapattant róluk.

Sajnos a biciklisek nem értik a finom utalást és mégsem vonattal vagy autóval mennek tovább.

IMG_7278Egy bicajos, aki nem akar utas lenni.

Ezért nekikezdtünk megcsinálni mi. A tervek szerin a leggázosabb részekhez, ahol a működő sínek futnak, mi sem nyúlunk, de a macskaköves járdákat leaszfaltozzuk.

bicaj 2
A lényegtelen ügyre két nap alatt jött össze a pénz. A 805 ezerből aszfaltot rendeltünk meg úthengert béreltünk, önkéntes szakembereket és passzivistákat toboroztunk.

IMG_7271A lapátokat kölcsönkértük.

Az előkészítő földmunka és szemétszedés még rendben lement. A kivitelezőnek, a szállítóknak és a hidraulikának hála megjött az aszfalt is.

Építeni szeretnénk

És ekkor rendőröket hívott ránk a MÁV, amiért a járda kockaköveit szakszerűen le akarjuk aszfaltozni.

Addig addig egyeztettünk, míg a Rendőrséggel együttműködésben végül elkészülhetett a Baross Gábor bicikliút első szakasza.

A MÁV viszont nem engedett és 24 órás őrséget állított, hogy megakadályozza a további munkát.
Itt tartunk jelenleg.

IMG_7339A balesetveszély csak az építésnél merült fel, a biciklisek épségével nem fárasztja magát a MÁV.

Nem adjuk fel. A folytatásban az MKKP a bicikliút befejezését tervezi, a MÁV pedig azt, hogy a Nyugati 1/a rekonstrukciós program keretében felüljárót épít Rákosrendezőn.

Emiatt azonban nem kell aggódniuk a bicikliseknek. Ha a MÁV-nak a következő 150 évben sikerül ide felüljárót építeni, akkor a Magyar Kétfarkú Kutya Párt teleportot helyez ki számukra.

Az útépítést megtiltása közben sokat megtudhattunk az Államvasutak életéről.

Például, hogy az állomásfőnök az aszfaltkupacokkal ellentétben nem látja az ablakából a mosdót.
Az MKKP ahol tud, segít. Készítettünk egy informatív plakátot, amit az első emeletről is jól láthatott.

állomásfAz állomásfőnök tájékoztatása közben

Valóban ez lehetett a gond, mert a villámdemonstráció után azonnal megalakult a Rákosrendezői Bakteriológiai Hivatal és teljesen felújították a wc-ket! Siker!

Az MKKP kiemelt célja, hogy 2022-es hatalomra kerülésünkre már minden rendben legyen az országban, hogy végre nyaralhassunk, lazíthassunk.
A Rendkívüli Ügyek Minisztériumának problémabejelentő oldalán várjuk a lakossági igényeket, mit kellene megcsinálnunk vagy megcsináltattatnunk a felelősökkel.

Emútkéthét 1.

kover1

Mostantól havonta beszámolunk majd róla, hogy miket csináltunk az elmúlt két hétben.

Állításunk szerint szuper volt a tábor, itt olvashattok róla egy rövid összefoglalót.

sátorépül

Elindult az egyetlen valóban független kutyapárt-közeli híradó, a Központi Híradó.

Időgépünk segítségével sikerült lefotóznunk pár 2022-es újságcímlapot, mikor már a Buci Maci is kormánypárti lesz.

A3hírlap2022_figyelő

Lettek új Basky munkák.
Schmidt Mária.
36840057_10156604055265719_1265962003000721408_n
kep1
És van már Basky póló is.
Polo_szurke
Valamint innen tudtok beszerezni matricákat.

A rákosrendezői bicikliútra 2 nap alatt összejött a 800 ezer forint, köszönjük mindenkinek! Nemsokára megépítjük.

Készítettünk egy hoax radart, érdemes feltelepíteni a nagymamák és az unokák gépére, hogy kevesebb álhírt osztogassanak meg.

A Bud Spencer park elnevezésének sikerén felbuzdulva, elneveztünk egy névtelen teret Hódmezővásárhelyen is.
sziriusz tér2
Írok még egy értelmetlen mondatot, idáig már úgyse olvassa el senki.