Rákosrendezői bicikliút I. rész

bg

A történet évekkel ezelőtt kezdődött, amikor felépült egy városrészeket összekötő bicikliút, kivéve egy 100 méteres szakaszt, ami Rákosrendező vasútállomást keresztezi.

A MÁV szerint “az átjáró a vonatközlekedés sűrűsége miatt alkalmatlan helyszín egy kerékpárút szintbeli átvezetésére és ezáltal a kerékpáros forgalom eddigieknél intenzívebb ráeresztésére”.

Persze így is arra mennek a bringások, de a két bicajosút közötti részen maradtak a kátyúk, az ezer éves megsüllyedt macskakő, a betondarabkák és a sínek.

Pár éve ezt írták a civileknek: “A jelzett útátjáró aszfaltburkolatának állapota elsősorban a közúti gépjármű forgalom számára biztosítja a közlekedési lehetőséget. Az úttest Teleki Blanka úti szakaszán és azzal párhuzamosan kijelölt kerékpárút nincs.” És 2220-ig nem is szerepel a beruházási tervben.

Valószínű tehát, hogy a MÁV nem hisz a bicikliút létezésében, illetve annak hiányától az utasforgalom növekedését reméli. Ez lehet az oka annak, hogy nem nyúlnak a balesetveszélyes úthoz és minden megkeresés, tiltakozás visszapattant róluk.

Sajnos a biciklisek nem értik a finom utalást és mégsem vonattal vagy autóval mennek tovább.

IMG_7278Egy bicajos, aki nem akar utas lenni.

Ezért nekikezdtünk megcsinálni mi. A tervek szerin a leggázosabb részekhez, ahol a működő sínek futnak, mi sem nyúlunk, de a macskaköves járdákat leaszfaltozzuk.

bicaj 2
A lényegtelen ügyre két nap alatt jött össze a pénz. A 805 ezerből aszfaltot rendeltünk meg úthengert béreltünk, önkéntes szakembereket és passzivistákat toboroztunk.

IMG_7271A lapátokat kölcsönkértük.

Az előkészítő földmunka és szemétszedés még rendben lement. A kivitelezőnek, a szállítóknak és a hidraulikának hála megjött az aszfalt is.

Építeni szeretnénk

És ekkor rendőröket hívott ránk a MÁV, amiért a járda kockaköveit szakszerűen le akarjuk aszfaltozni.

Addig addig egyeztettünk, míg a Rendőrséggel együttműködésben végül elkészülhetett a Baross Gábor bicikliút első szakasza.

A MÁV viszont nem engedett és 24 órás őrséget állított, hogy megakadályozza a további munkát.
Itt tartunk jelenleg.

IMG_7339A balesetveszély csak az építésnél merült fel, a biciklisek épségével nem fárasztja magát a MÁV.

Nem adjuk fel. A folytatásban az MKKP a bicikliút befejezését tervezi, a MÁV pedig azt, hogy a Nyugati 1/a rekonstrukciós program keretében felüljárót épít Rákosrendezőn.

Emiatt azonban nem kell aggódniuk a bicikliseknek. Ha a MÁV-nak a következő 150 évben sikerül ide felüljárót építeni, akkor a Magyar Kétfarkú Kutya Párt teleportot helyez ki számukra.

Az útépítést megtiltása közben sokat megtudhattunk az Államvasutak életéről.

Például, hogy az állomásfőnök az aszfaltkupacokkal ellentétben nem látja az ablakából a mosdót.
Az MKKP ahol tud, segít. Készítettünk egy informatív plakátot, amit az első emeletről is jól láthatott.

állomásfAz állomásfőnök tájékoztatása közben

Valóban ez lehetett a gond, mert a villámdemonstráció után azonnal megalakult a Rákosrendezői Bakteriológiai Hivatal és teljesen felújították a wc-ket! Siker!

Az MKKP kiemelt célja, hogy 2022-es hatalomra kerülésünkre már minden rendben legyen az országban, hogy végre nyaralhassunk, lazíthassunk.
A Rendkívüli Ügyek Minisztériumának problémabejelentő oldalán várjuk a lakossági igényeket, mit kellene megcsinálnunk vagy megcsináltattatnunk a felelősökkel.

Emútkéthét 1.

kover1

Mostantól havonta beszámolunk majd róla, hogy miket csináltunk az elmúlt két hétben.

Állításunk szerint szuper volt a tábor, itt olvashattok róla egy rövid összefoglalót.

sátorépül

Elindult az egyetlen valóban független kutyapárt-közeli híradó, a Központi Híradó.

Időgépünk segítségével sikerült lefotóznunk pár 2022-es újságcímlapot, mikor már a Buci Maci is kormánypárti lesz.

A3hírlap2022_figyelő

Lettek új Basky munkák.
Schmidt Mária.
36840057_10156604055265719_1265962003000721408_n
kep1
És van már Basky póló is.
Polo_szurke
Valamint innen tudtok beszerezni matricákat.

A rákosrendezői bicikliútra 2 nap alatt összejött a 800 ezer forint, köszönjük mindenkinek! Nemsokára megépítjük.

Készítettünk egy hoax radart, érdemes feltelepíteni a nagymamák és az unokák gépére, hogy kevesebb álhírt osztogassanak meg.

A Bud Spencer park elnevezésének sikerén felbuzdulva, elneveztünk egy névtelen teret Hódmezővásárhelyen is.
sziriusz tér2
Írok még egy értelmetlen mondatot, idáig már úgyse olvassa el senki.